Faktura

Svar på ofte stilte spørsmål om faktura

Kvar finn eg dei tidlegare fakturaene mine?

Svar: For å sjå fakturaene loggar du inn på Min side med kundenummer og målepunktID.

Kvifor vert forbruket mitt stipulert?

Svar: Forbruket ditt blir stipulert dei månadane netteigaren din ikke mottar ei reell avlesing frå deg.

Kvifor fakturerer de ikkje nettleiga?

Svar: Det er alltid din lokale netteigar som fakturerer deg for nettleige. Du kan ikkje velgje netteigar, og for å vera tilknytta straumnettet må du betale nettleige til din lokale netteigar.

Det kan dessverre skje at fakturaen inneheld feil eller manglar. Om du oppdager noko slikt, kontakt oss på epost: kraft@fitjar-kraftlag.no eller telefon 53 45 76 05, så vil vi hjelpa deg.

eFaktura og AvtaleGiro.

For å opprette eFaktura eller AvtaleGiro brukar du referansenummera som du finn på fakturaen din. Du må sjølv registrere dette i nettbanken din.

Om du opprettar eFaktura får du fakturaene sendt rett til nettbanken din, det einaste du treng å gjera er å godkjenne betalinga.

Med AvtaleGiro blir beløpet automatisk trekt på forfallsdato. Ved valg av AvtaleGiro, vil du motta faktura på giro dersom du ikke opprettar eFaktura (i tillegg til avtalegiro). Vi er pliktig å sende deg faktura.

Gasta Design